La Secretaria General de l’Esport (SGE), el Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC) i les 12 universitats catalanes reactiven el Consell d’Esport Universitari de Catalunya

El Director General d’Universitats Lluís Jofre, ha presidit al Museu Melcior Colet (29 de fotogener) la reunió de reactivació del Consell d’Esport Universitari de Catalunya (CEUC) que ha estat convocada per la Secretaria General de l’Esport i el Consell Interuniversitari de Catalunya. El CEUC fou creat el 1986 i va actuar com a òrgan coordinador i assessor en matèria d’activitats d’eduació física i esportiva d’àmbit universitari. A l’ordre del dia també s’han tractat altres temes com el pla de seguiment del Pla Estratègic Universitari de Catalunya, la participació de l’esport universitari en els actes del Tricentenari i presentació de l’informe del congrés europeu d’esport universitari celebrat a la Universitat de Limerick. (Notícia El 9 Esportiu).