1r Campionat Universitari de carreres d’orientació de la Xarxa Vives

L’any 2014 la Xarxa Vives d’Universitats commemorarà el XX aniversari de la fundació de la institució amb un ampli programa d’activitats. Entre aquestes activitats, la Universitat d’Alacant organitza el I Campionat universitari de carreres d’orientació de la Xarxa Vives, que tindrà lloc del 5 al 7 de març de 2014, a Guardamar del Segura (Baix Segura).
Aquest campionat s’adreça a tots els estudiants de les universitats de la Xarxa Vives que estiguin cursant estudis de grau, diplomatura, llicenciatura, bàtxelor, enginyeria, arquitectura, màster o doctorat.
El dimarts 5 de març de 2014, a les 11.30 h, s’ha previst una Jornada Fòrum Vives dirigida als responsables de la gestió de l’esport a les universitats. L’objectiu de la sessió és oferir un marc de debat i intercanvi, en relació a les principals problemàtiques i les perspectives de futur que encara l’esport universitari. Properament us en farem arribar més detalls.