La URV clou els Campionats de Catalunya Universitaris 2012/2013 amb la presència del secretari general de l’Esport, Ivan Tibau

El secretari general de l’Esport, Ivan Tibau, ha participat aquest matí en l’acte de cloenda institucional dels Campionats de Catalunya Universitaris 2012-13, que ha coordinat la Universitat Rovira i Virgili (URV) de Tarragona, i al traspàs de l’organització d’aquest esdeveniment a la Universitat de Vic.

sge

Durant l’acte, que s’ha celebrat a la Sala de Graus del Campus Catalunya d’aquest centre universitari, s’han lliurat els premis als millors esportistes universitaris per disciplina i també uns guardons generals als millors esportistes 2012-13. També s’ha efectuat el traspàs de l’organització dels Campionats de Catalunya Universitaris del curs 2013-14 a la Universitat de Vic.